Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Sitter och väntar...

Av carola - 31 mars 2010 08:50

Om någon timme kommer en del av schäffrans öde avgöras....P kommer hit och ska kolla av hennes mentalitet! Ska försöka se om hon kan vara ett ämne för L-testet! Skulle hon klara det så har hon ett garanterat hem hos en väktare eller en polisfamilj. Så jag håller alla tummar jag har!!!!!!

 
 
Stina

Stina

1 april 2010 10:00

Hoppas det gick bra !!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carola - 9 mars 2011 10:09

Iaf på bloggplatsen!! Vet inte om det är själva bloggen eller min dator men det går på tok för långsamt och det gillar inte jag! Så tack å hej syns någon annanstans! ...

Av carola - 5 mars 2011 13:29

Det är en lång historia och många turer så jag kör efter orden "en bild säger mer än tusen ord" =) Hade precis kommit ner till föräldrarna i västervik och såg fram mot en lugn helg där. Då får jag samtal från stallet att Theia har ett sår på benet!...

Av carola - 3 mars 2011 23:00


  

Av carola - 3 mars 2011 22:15

Jag har inte bloggat på vääääldigt länge! Har tydligen haft en massa annat för mej. Ikväll hinner jag dock inte göra en summering av senaste tiden men imorgon tänkte jag pilla ihop en tillbakablick. Det har absolut hänt grejer =) ...

Av carola - 31 maj 2010 17:27

Vet inte vad min pålla dragit på sej?...? Kanske fotskabb eller nått? Tvättat henne i Hexocil iaf, får se vart det hamnar! Hon tappade en sko oxå men snälla snälla hovis kom till stallet på 40 minuter =)   Av allt regnande och blötande har hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards