Alla inlägg den 26 mars 2010

Av carola - 26 mars 2010 23:17

Veckans fredagsXante intagen och Lets dancefinalen avklarad! Då är det väl helt legalt att dyka ner i sängen va? =)

Barnen har somnat i soffan...alla är nog extra trötta efter veckan som varit. Barnen är ledsna för att Amie ska flytta och jag är ledsen för jag vet inte vart hon ska flytta. På onsdag avgörs en del av hennes öde, jag hoppas verkligen att P tycker att hon kan vara ett ämne att jobba vidare med som tjänstehund!!


Lägger in en bild på en konstig fläck som Theia har på halsen! Vet inte vad det är och förra ägaren är osäker på när den uppstod!? Har ni sett nått liknande? Det är torrt grått och mjälligt ocg håret är kortare där både sommar och vinter! Det finns en mindre under ögat också!

  


Av carola - 26 mars 2010 16:06

Idag vågade jag mej ut till bilen! Tänkte prova att köra lite framåtillbaka på parkeringen för att kolla av om det funkade med såret! Det GICK =)


In efter plånbok och hundar TJIHOO här ska det köras bil och handlas!!!!

GU va skönt det var att komma hemifrån, rattandes sin bil, ensam FRI =)


Kundvagnen var lite bråkig när det kom i lite varor. Det är då man ännu mer märker hur mkt magmusklerna egentligen jobbar! Varje liten vridning svider. Men det var ju bara att ta det lugnt, jag hade ju hela halva dagen på mej=)


Varit ute en del idag, i trädgården. Tränat lite med både Amie och Ozzy. Upptäckte hur bekvämt det är med en vuxen hund som förstår vad man säger! Lillfjanten hoppar ju bara omkring som en guttaperka och tycker livet är kexchoklad! -Åh har du godis, får jag godis, får jag godis, ge mej godis, godis, godis, ge mej godisen då ser du inte hur fint jag hoppar och snurrar!!!


Jag tror han är galen den där snauzern! Jag har ju alltid haft högenergihundar som bordercoollie och schäfer men det här e nått annat! Får se hur det går på kursen som börjar på tisdag. Man kan väl inte få IG första kursdagen va?  

Ovido - Quiz & Flashcards