Alla inlägg den 1 mars 2010

Av carola - 1 mars 2010 09:58

  SommarTheia någon månad innan jag köpte henne.   Theias pappa Mio Amigo född 1988   Hon är så len och luktar så gott <3   Mamma, syster och TheiaMi.       Bilen under: Solvarm häst!!!!!  

Av carola - 1 mars 2010 09:41

Sportlovet är slut, barna är i skolan och jag får dagarna för mej själv  

Det tråkigaste med att dom börjar skolan är ....mina sovmornar försvinner, man får tjata om läxor igen och man får tjata upp barna på morgonen!!


Åka till hästen blir det nog på tisdag eller onsdag, det började sina lite i kraftfodertunnan! Tror det är dax att dokumentera hovarna oxå. Känns lite så där egentligen att hon är skodd fram. Vill ju gärna kunna se hur hålväggarna mår men hovis säger att det inte är någon fara och skorna skyddar så inte massa skit fastnar i hålen. Hålväggarna blev dessutom nästan obefintliga när han verkat klart så det ska väl va lugnt :)


När jag hämtade dem i hagen sist så var dom ganska pigga och Theia taktade brevid mej och DÅ blev jag SÅ ridsugen!!! Hon såg så mjuk ut   !

Japp det kommer kännas som om jag svävar på ett moln sen när hon tassar fram i sakta jogg! Längtar......

Ovido - Quiz & Flashcards