Alla inlägg den 5 mars 2010

Av carola - 5 mars 2010 21:30

Dagen har varit intensiv och skön =)

Medans barnen var i skolan var jag och handlade lite gott till kvällen. Ställde in påsen i bilen för att handla annat. när jag kommer tillbaka luktar hela bilen jalapeno??? Med näsan i en påse tortillchips med jalapenosmak  hittar jag en dvärgsnauzer!!!! Den lilla råttan hade vräkt i sej halva påsen =( Satt bara å väntade på att han skulle självantända!! Dom är jäkligt starka dom därchipsen.

Trots detta lever han fortfarande=)


Eftermiddagen for vi mot linköping och det blev besök på Hööks! Jag vill så gärna ha de där skinnchapsen......men det är bara att inse att man inte har en kropp som en tolvåring......arslet ÄR förstort......låren är lite för fluffiga...Skit!

Dom är ju så läckra!!!! Provade istället chapsval nr2 och nu hittade jag ett par som även passar ett extriört missfoster!?

Känner mej riktigt nöjd ändå med chapsen med fransar!


Imorn blir det ihopsläpp och ja jag kommer antagligen att glömma kameran..

Nya hästen, islänningen kom nu i kväll. Bra tycker jag att dom får stå inne och glo på varann hela natten innan dom ska släppas ihop. Tycker att det brukar bli lugnare i hagen då. Hoppas alla är snälla med varann =)


Söndag ska jag lära mej att leka med min häst! En temakväll som jag hoppas ska bli riktigt kul =)

Ovido - Quiz & Flashcards