Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Jorå så att eehh

Av carola - 14 mars 2010 11:00

japp imorn är det dax att opereras! Skrämmande men mycket skönt att det äntligen blir av! Jobbigast blir det för äldsta sonen som har ganska svår separationsångest från mej. Han vill inte till skolan imorn men jag vet inte vilket som är bäst...... Vi ska väl försöka få till ett planeringsmöte ikväll så att alla i familjen vet vad som gäller. Då hoppas jag att han känner sej tryggare =)


I natt drömde jag att jag hade hittat värsta bästa stallplatsen till Theia! Allt var jättefint och ljust. Det var ett större kollektivstall men precis när jag skulle hämta sadeln så vaknade jag av att dumsnauzern gnällde! =(


Det har varit MKT gnällande på honom nästan hela veckan!!! Schäfertiken löper!! Man har tidvis haft lust att kasta ut han genom fönstret! hela huset är belamrat med kompostgaller så det har varit hinderlöpning av högsta klass här! Hoppas man kanske har fått till några häcklöpningsmuskler ;)

I onsdags kastrerades Ozzy the snauzer så han struttar runt med tratt. Den var lite besvärlig ett tag men nu rör han sej vant och har tillåme sprungit upp för trappen med tratten på :o Det känns ganska duktigt, men är man tillräckligt motiverad (löptik) så klarar man ju det mesta!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carola - 9 mars 2011 10:09

Iaf på bloggplatsen!! Vet inte om det är själva bloggen eller min dator men det går på tok för långsamt och det gillar inte jag! Så tack å hej syns någon annanstans! ...

Av carola - 5 mars 2011 13:29

Det är en lång historia och många turer så jag kör efter orden "en bild säger mer än tusen ord" =) Hade precis kommit ner till föräldrarna i västervik och såg fram mot en lugn helg där. Då får jag samtal från stallet att Theia har ett sår på benet!...

Av carola - 3 mars 2011 23:00


  

Av carola - 3 mars 2011 22:15

Jag har inte bloggat på vääääldigt länge! Har tydligen haft en massa annat för mej. Ikväll hinner jag dock inte göra en summering av senaste tiden men imorgon tänkte jag pilla ihop en tillbakablick. Det har absolut hänt grejer =) ...

Av carola - 31 maj 2010 17:27

Vet inte vad min pålla dragit på sej?...? Kanske fotskabb eller nått? Tvättat henne i Hexocil iaf, får se vart det hamnar! Hon tappade en sko oxå men snälla snälla hovis kom till stallet på 40 minuter =)   Av allt regnande och blötande har hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards