Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Fru Rastlöööös

Av carola - 22 mars 2010 14:41

Hu vad det är trist att gå hemma å inte kunna göra nått!!

Man är ju lite handikappad för tillfället och det passar mej dåligt! Man ser saker överallt som borde göras och hundarna borde promeneras .....

Idag tog jag bort "plåstret" och det var ju inte lätt!! Skit vad det satt bra :o Man vill ju inte bara riva bort hur som helst. Det hade klibbar fast lite i ärret oxå, på ett ställe kom det en droppe blod! Ja..eller en halv droppe ;)

Känns skönt att ha tagit bort det men den känns oxå som om man få bli lite försiktigare när man ska sträcka på sej. Förut har ju plåsterlappen faktiskt hållt ihop det lite nu känns det som om det är fritt fram att spricka upp!! Hoppas bara att det läkt ihop så pass så det inte händer nått. Det var dax för ärret att få lite luft nu!


Undras vilket århundrande jag kommer kunna hälsa på Theia igen :( Köra bil känns inte helt aktuellt än.....Saknar henne och längtar nått fruktansvärt efter att få hem henne och börja jobba igång. Hon har inte blivit riden sen i september så en lugn igångsättning passar säkert oss båda :)

Undrar om hon börjat fälla massor än? Kanske skulle pytsa på lite b-vitaminer? Tycker hon fäller sent? Precis innan operationen fällde hon väldigt måttligt och det känns som andra redan börjat sucka över att deras hästar fäller så dant!


Nä...om man skulle släppa ut katten som gnällt vid dörren i en kvart snart ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carola - 9 mars 2011 10:09

Iaf på bloggplatsen!! Vet inte om det är själva bloggen eller min dator men det går på tok för långsamt och det gillar inte jag! Så tack å hej syns någon annanstans! ...

Av carola - 5 mars 2011 13:29

Det är en lång historia och många turer så jag kör efter orden "en bild säger mer än tusen ord" =) Hade precis kommit ner till föräldrarna i västervik och såg fram mot en lugn helg där. Då får jag samtal från stallet att Theia har ett sår på benet!...

Av carola - 3 mars 2011 23:00


  

Av carola - 3 mars 2011 22:15

Jag har inte bloggat på vääääldigt länge! Har tydligen haft en massa annat för mej. Ikväll hinner jag dock inte göra en summering av senaste tiden men imorgon tänkte jag pilla ihop en tillbakablick. Det har absolut hänt grejer =) ...

Av carola - 31 maj 2010 17:27

Vet inte vad min pålla dragit på sej?...? Kanske fotskabb eller nått? Tvättat henne i Hexocil iaf, får se vart det hamnar! Hon tappade en sko oxå men snälla snälla hovis kom till stallet på 40 minuter =)   Av allt regnande och blötande har hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards