Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Kanske L-test?

Av carola - 25 mars 2010 13:01

Inom kort ska P komma och kolla om voffan skulle kunna fixa ett L-test. Vilket är nödvändigt om Amie ska kunna placeras om som tjänstehund. Det skulle ju vara det ultimata för då vet man verkligen att hunden får göra något vettigt i sitt liv! Men jag blir egentligen lika glad om hon får ett hem hos någon hurtig pensionär. Bara vi hittar någon som kan tycka om henne lika mkt som jag gör!!!


Jag är så tacksam över hjälpen jag får av P! Känns bra att ha en sån duktig person bakom sej i letandet efter nytt hem...

Suck jag är så lessen och det känns egentligen förfärligt.... men vad gör man?

Jag är ingen packleader och då blir det så här!

Men jag tänker verkligen se till att det blir så bra som möjligt ändå!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carola - 9 mars 2011 10:09

Iaf på bloggplatsen!! Vet inte om det är själva bloggen eller min dator men det går på tok för långsamt och det gillar inte jag! Så tack å hej syns någon annanstans! ...

Av carola - 5 mars 2011 13:29

Det är en lång historia och många turer så jag kör efter orden "en bild säger mer än tusen ord" =) Hade precis kommit ner till föräldrarna i västervik och såg fram mot en lugn helg där. Då får jag samtal från stallet att Theia har ett sår på benet!...

Av carola - 3 mars 2011 23:00


  

Av carola - 3 mars 2011 22:15

Jag har inte bloggat på vääääldigt länge! Har tydligen haft en massa annat för mej. Ikväll hinner jag dock inte göra en summering av senaste tiden men imorgon tänkte jag pilla ihop en tillbakablick. Det har absolut hänt grejer =) ...

Av carola - 31 maj 2010 17:27

Vet inte vad min pålla dragit på sej?...? Kanske fotskabb eller nått? Tvättat henne i Hexocil iaf, får se vart det hamnar! Hon tappade en sko oxå men snälla snälla hovis kom till stallet på 40 minuter =)   Av allt regnande och blötande har hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards